VOX

Målgruppe 13 - 19 år. Kl 1930 - 2300. Ungdomssamling fra 8. klasse og oppover.
Annenhver lørdag i partallsuker.

De som går på 7. trinn er invitert til å delta på siste Vox før sommerferien. I forkant av dette oppfordrer Fribu foreldre til denne aldersgruppen i kirka, å samle ungdommene for at de skal bli litt kjent før de begynner på Vox.

Oskar Austegard
Ungdomsarbeider

Kristiansand Frikirke
austegard.oskar@gmail.com

VOX-BRYLLUP 16. desember kl. 18-24

Lørdag 16. desember blir det atter et bryllup hvor alle får utdelt roller. Dette er utvilsomt årets store høydepunkt, så det er viktig å melde seg på.

Vi starter med vielse i kirkesalen kl. 18. Etterpå blir det festmiddag i en pyntet Fricafé. Menyen består av Taco etterfulgt av kaker.

PRIS: kr. 100,- (konfirmanter er gratis. Betal gjerne på VIPPS til 103586
PÅMELDING: Meld deg på via linken HER.

Kontakt Oskar Austegard om du har spørsmål. SMS: 948 01 066  Epost: Austegardoskar@gmail.com

TUR TIL HOVDEN 26-28. januar

Nå åpner vi påmeldingen til vinterturen. Vær rask! Av erfaring blir det fort fullt. Vi har kun 100 plasser. Vi har bestilt 2 busser, som har plass til ca 100 personer. De siste påmeldte må ta rutebussen til Hovden, hvor de blir hentet av oss.

Her er litt info om turen
Avreise:        Fredag kl. 1550 fra Kristiansand Frikirke
Tilbake:        Søndag kl.1930 på samme sted
Pris:              Før 01.01.24:     kr. 1700,-.
                      Etter 01.01.24:   kr. 1800,- Dette inkluderer transport, overnatting og god mat.
Evt. kort i bakken:  Det er billigst å kjøpe dagskortet på nett.
Har du ikke Keycard, kan du bestille dette med et tillegg i pris.

Vi arrangerer langrennstur for dem som ikke skal i bakken på søndag.

Overnatting:     Alle plasseres i hytter/rom i henhold til alder. Har du noen romønsker, må du gi beskjed om dette på påmeldingsskjemaet.
Påmelding:         Fyll ut skjemaet HER.
Påmeldingen er ikke gyldig før du har betalt inn på konto 3000 58 41395. Merk betalingen med “Hovdentur 2023 og deltakerens navn”. Det går også å an å bruke VIPPSnr. 783980

Absolutt siste frist:    19.01.24

PAKKELISTE
- Slalom/Snowboard/langrenn (Kun en av delene)
- Badetøy for de som skal i badeland (Under 16 år: kr. 120,- Over 16 år: kr. 160,-. Vi får grupperabatt om det er flere enn 11 som skal bade) Dette betales ikke på forhånd
- Skøyter, hjelm og kølle for de som vil stå på skøyter. (Det er påbudt med hjelm!)
- Sengetøy. Det er dyner og puter på Fjellstoga.
- Ullundertøy
- Varmt utetøy
- Vintersko
- Innesko/Tøfler
- Varme votter og lue.
- Skrivesaker og Bibel
- 3 lag med tøy (ull, fleece, varm og vindtett jakke/bukse)
- Toalettsaker og håndkle
- Termos
- Ta med niste til bussturen. Vi får kveldsmat kl. 2000.

Det er kiosk på stedet.
Har du spørsmål om turen, kan du kontakte Oskar Austegard på tlf. 948 01 066 eller på mail Austegardoskar@gmail.com.