Fritidsaktiviteter

Tirsdagsmiddag finner sted i friCafé hver tirsdag gjennom skoleåret, og er åpent for alle generasjoner fra 16 til ca 17. Etter middag er det tilbud om Knøttis eller Tirsdags for de minste barna i kjelleren. Veldig god middag til en veldig rimelig penge (betales via vipps).

Knøttis er en samlingsstund for små barn, hver tirsdag i partalluker klokken 16.45. På samlingen blir det andakt, sang og aktivitet for barna.
I oddetallsuker er det Tirsdags med Oskar og David.

Speideren har fine uteaktiviteter gjennom hele året. Det varierer hvor det er oppmøte; spør noen du kjenner i Speideren, eller kontakt Ole Andreas Haugland (mobil: 905 37 686 eller e-post: o.augland@gmail.com).

I Kristiansand FSK (Frikirkens Speider Korps) har vi følgende grupper:

• Flokk (2-4 klasse): torsdager fra kl 18.00 - 19.15
  • Tropp (5-10 klasse): onsdager fra kl 18.00 - 19.30
  • Rovere (Fra og med videregående skole)

Bli med i facebookgruppen Barn i Kristiansand Frikirke for forløpende informasjon om aktiviteter og arrangementer som angår barna i frikirka.
I Facebookgruppen for Tirsdagsmiddag kan du få ukens meny samt info om Knøttis og Tirsdags.
(Kun disse to Facebook-gruppene brukes av administrasjonen.)