Kjære medvandrere
Da vandreturen 28.4. til Rossefjell var relativt krevende, har komitéen bestemt at turen tirsdag 26. mai skal bli en del lettere. Turen går derfor til Gluba i Harkmark. Vi har vært der før, men stedet tåler fint en gjentakelse. Lengden er totalt ca 4 km med god vei.
Vi møtes der borte kl 10.30. Beregn tre kvarters kjøretid fra Kristiansand. Kjør E-39 til Valand. Ta til venstrre på Åloveien. Etter drøye halvannen km kommer dere til et veikryss - hold til venstre (mot Ålo). Etter ca 200 m kommer dere til sjøen (innerst i Harkmarkfjorden) der det er god parkering! Dere organiserer selv transport, men kjør gjerne sammen.
(Den oppsatte turen til Havsyn vil vi ta en gang til høsten).
Høsten 2026
Vandregruppas høstturer blir 25. august, 22. september, 27. oktober og 24. november. Ca 1 uke før den aktuelle datoen vil vi sende mail med info om sted, lengde m.m..
Komiteen ønsker dere en riktig god sommer!
Harald Flå, tlf 41513269
Hans Jakob Nilsen, tlf 90778260
Hans Kristian Sødal, tlf 99563232