Sommerkafé

18.05.2026
Velkommen innom Kristiansand frikirke på onsdager i sommer!

I fjor sommer ble det tatt initiativ til å arrangere sommerkafé i juli måned. Mange frivillige meldte seg til tjeneste. Den samme utfordringen ble gitt i vår, og det var ikke vanskelig å få folk til å stille opp. Så det blir kafésamlinger også denne sommeren. Hver onsdag i juli måned er friCafé åpen fra kl. 11.30 til 13.30. Det blir servering av rundstykker, kaffemat, kaffe og te. Det kan også bli enkelte hyggelige innslag i løpet av samlingen.

Powered by Cornerstone