Syng mer!

07.02.2024
Ny sang til 5. mai - lær den på lenka her!

Sang- og musikklederen vår, Sveinung Hølmebakk, har som et av sine mål for arbeidet å styrke sangen i menigheten vår. Sang er så mye - sangtekstene kan formidle evangeliet, musikken og melodiene kan skape sterke følelser, det å synge sammen styrker fellesskapet, og som vi har lært de siste årene; man kan huske sanger og melodier lenge etter at man han har glemt hvem man er.

Sveinung har laget ti nye sanger som han vil lære oss som menighet. De fire første sangene ble presentert for dem som var på "Syng med Sveinung" i januar, og har nå blitt tatt i bruk i gudstjenestene.

Sammen med flere ulike solister fra menigheten lager Sveinung opptak av sangene etterhvert, og de blir lagt ut på nettet for at vi skal kunne bruke sangene også hjemme. "Din kjærlighet" med Kristian Sødal som solist, "Vi løfter opp ditt navn", Sveinung Hølmebakk, "Herre, du kroner meg med glede", Siv Justnæs, "Du finner meg ved Golgata", Amanda Liene, og den foreløpig siste, "Nåderegn", med Ingunn Olsen Høgetveit.

HER finner du sangene.