Bokmagasin

19.03.2024
Onsdag 20. mars under årsmøte blir det åpning av Bokmagasinet hos oss i Kristiansand frikirke!

Grønnsalen har blitt fylt opp med hyller og bøker, og nå er alt klappet og klart til åpningen!

Bokmagasinet vil være åpent under mange av våre arrangementer, men kommer ikke til å ha egne, faste åpningstider.

Kassen er selvbetjent - man skanner boka man ønsker å kjøpe, og betaler med vipps eller kort. Det er dessverre ikke mulig med kontantbetaling.

Under infoskjermen i gangen finner du også noen hyller med bøker, der er noen av de mest aktuelle nyhetene. Ta boka du ønsker å kjøpe med inn i Grønnsalen for å betale.

Av utvalget man kan få kjøpt her er blant annet flere ulike utgaver av Bibelselskapets nye Bibelen 2024, Hverdagsbibelen og Budskapet (The Message) og Norsk Studiebibel, kristne barnebøker og barnebibler, andaktsbøker og bordkalendere og mye annen oppbyggelig litteratur. Ta turen innom Grønnsalen og Bokmagasinet neste gang du er i kirka!

Bokmagasin Bokmagasin Bokmagasin Bokmagasin