Menighetstur 2024

24.08.2023
Årets menighetstur går til Evjetun 20-22 september. Velkommen til en hyggelig, oppbyggende og sosial helg i vakre omgivelser.

NB Ny påmeldingsfrist: 12. september!

Overnatting blir på Evjetun og Gautestad. Vi prioriterer at barnefamilier og ungdom får plass på Evjetun. Fordeling i hytter/rom skjer etter påmeldingsfrist, men fint med tilbakemelding om det er spesielle hensyn vi bør ta. Ungdom sover i egne brakker, men det er selvsagt frivillig.

Alle aktiviteter arrangeres på Evjetun, og det blir lagt opp til at man kan være på Evjetun hele dagen selv om man overnatter på Gautestad. Alle måltider serveres på Evjetun (muligens med unntak av frokost).

Ikke vært på Evjetun før? Se film fra sommerens konfirmantleir på Evjetun her!

Mat
Alle måltider er inkludert i prisen (mer informasjon om meny kommer).  Har du matallergier – merk av i påmeldingsskjema og legg inn allergier i kommentarfelt.  Alle familier tar med en kake e.l. til felles kaffebord på lørdagskvelden.

Turen inneholder ulike typer utendørsaktiviteter f.eks bål. Fint om du tar hensyn til det når du pakker klær.

Meld deg på her.

Priser:

Max pris pr familie

Kr 4300

Voksen

Kr 1440

Ungdom 13-17 år

Kr 960

Barn 3-12 år

Kr 640

Barn u 3 år

gratis

Dagstur: Halv pris.

Blir du usikker på hva du skal betale? Ta kontakt med Tone Iren Lyseng på tone.iren.lyseng@frikirken.no.
Eksempel: En familie med to voksne og to barn mellom 3 og 12 år betaler 4160,-

Betaling
kan gjøres på en av to måter:

  • Kontonr: 3000 28 67717. Merk betalingen med "Menighetstur" og navn.

  • VIPPS: 586076. Merk med navn.

Vi vil gjerne at alle som ønsker det skal få være med på denne turen. Det er derfor mulig å få reduksjon i prisen for deg som har behov for det. Ta kontakt med Knut Are Jølstad (tlf  97194474)

Ønsker du å gi økonomisk støtte ved å betale deltakeravgift for en person? Betal ønsket beløp på konto eller VIPPS og merk betalingen "En ekstra på menighetstur"

Annen informasjon:
Det er ikke barnesenger på hyttene, men det er barnestoler i spisesalen.

Har du spørsmål?
Ta kontakt med leder av komitéen

Ingrid Susanne Andersen - tlf 991 58 942 el ingridsusannea@gmail.com , eller et av de andre medlemmene i komiteen:
Randulf Roaldsnes
Linn Cathrine Sødal
Oskar Austegaard
Knut Are Jølstad
Tone Iren Lyseng

Foreløpig program for turen

FREDAG

 

Fra 16.00

Ankomst

17.00 – 18.45

Middag

19.00 – 20.00

Møte

20.00 -

Ulike samlinger - aldersdelt

 

 

LØRDAG

 

08.30 – 10.00

Frokost

10.30 – 11.30

Møte

12.00 – 14.00

Sporløype - alle

Fra 13.30

Lunsj (grilling ute)

Fritid

Muligheter for aktiviteter

16.30 – 17.30

Møte

18.00 – 19.00

Middag

19.00 – 20.00

Bingo

20.00 -

Ulike samlinger - aldersdelt

 

 

SØNDAG

 

08.30 – 10.00

Frokost

10.30 – 11.30

Møte

12.00

Lunsj/middag

VEL HJEM

 

Powered by Cornerstone